Distanční vzdělávání - březen 2021, 2. týden
Distanční vzdělávání bude probíhat formou týdenního zadávání úkolů, při zájmu dětí i formou videohovorů přes aplikaci Google Meets. Děti, které nemají možnost se k distančnímu vzdělávání připojit on-line, si mohou úkoly vyzvedávat před budovou MŠ.
Distanční vzdělávání - březen - 2
Distanční vzdělávání - březen - 2 přílohy
CO TO KVETE NA ZAHRÁDCE?
Cílem tématu je vzbudit u dětí kladný vztah k přírodě a poznávat charakteristické rysy předjaří a jara.
1. Povídání si s dětmi:
Minulý týden jsme se dozvěděli, jaký nám začal měsíc. Vzpomenete si, jak se jmenuje? Také jsme se naučili poznat nové jarní květiny – sněženku a bleduli. Možná jste se jich naučili poznat mnohem více. Zkuste si je zopakovat s říkankou.
2. Říkanka
Uvíjíme věneček
Uvíjíme věneček,
ze všech našich kytiček.
Zapleteme do věnečku,
kvítek, lístek a větvičku.
Jaké jméno máš? – říct název květiny (obměňovat)
Tak pojď mezi nás!
3. Poznávání
Nejen v okolní přírodě, ale i na zahrádkách můžeme pozorovat změny. Kdo má zahrádku, tak jistě ví, že se o ní také musí řádně pečovat. Pomáháte mamince, tatínkovi, babičce nebo i dědečkovi s prací na zahradě? A víte, co všechno je na jaře na zahrádce potřeba udělat? V březnu a v dubnu začíná období, kdy se vysazují stromy, keře, sází se zelenina, bylinky a kytičky. Dokážete vyjmenovat jaké zahradní náčiní k tomu potřebujete?
Počítáme slabiky ve slově – rýč, lo-pa-ta, …
Určujeme první hlásku ve slově – kolečko, hrábě … (hledej slova, která začínají stejně).
Určujeme poslední hlásku ve slově – motyka, rukavice, … (hledej slova, která končí stejně).
4. Procvičování očí, správného držení tužky a stříhání
Zhotovené úkoly nám přineste do školky, až se znovu otevře a společně je zhodnotíme. Necháme na každém z vás, kolik úkolů zvládnete a budete chtít splnit.
Přílohy: Pracovní listy
Pokud poprosíte rodiče, vyfoťte nám Vaše obrázky a pošlete na naši e-mailovou adresu Berusky.karantena@seznam.cz